عاشقان فرهاد مجیدی

عاشقان فرهاد مجیدی

من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی ولی با ذلت و خاری پی شبنم نمیگردم

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


رسولی‌نژاد : قلعه‌نویی بخواهد مجیدی را می‌آوریم

احمد رسولی‌نژاد دلیل برکنار شدن صلاحی را بیان می‌کند: «اسپانسر ۱۵ میلیاردی که صلاحی اعلام کرده بود در تاریخ فوتبال ما بی سابقه بود و ما با امیدواری‌هایی که داشتیم منتظر ماندیم اما با توجه به اینکه اجرایی نشد دو روز قبل با فتح‌ا…زاده صحبت کردم تا معاون جدید اقتصادی را تعیین کند. در عین حال کمیته اقتصادی فعال است و کار خود را ادامه می‌دهد. امیدوارم در یک یا دو هفته آینده بخش عمده‌ای از مشکلات عمده ما حل شود.»
رییس هیات مدیره استقلال از نتایج این تیم راضی است: «۲ برد، یک تساوی و یک شکست داشتیم و نتایج خوب بوده است. وضعیتمان در جدول بد نیست و با صدر ۳ امتیاز فاصله داریم. تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و مطمئن باشید خواسته هواداران میلیونی که به عشق استقلال در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آیند برآورده می‌شود. علاوه بر لیگ برتر برای بازی‌های آسیایی خیز برداشته‌ایم، می‌خواهیم طلسم شکسته شود و در بازی‌های آسیایی بتوانیم دل ملت ایران را شاد کنیم.»
رسولی‌نژاد درباره اینکه گفته می‌شود مجیدی به استقلال برمی‌گردد توضیحاتی داد: «این بحث مربوط به سرمربی تیم است و هر تصمیمی که بگیرد برای ما قابل احترام است. هر کس نظر شخصی دارد و نظر من این بود که فرهاد مجیدی به استقلال بازگردد. قلعه‌نویی مسوولیت فنی تیم را برعهده دارد و از اول قرار شد کار به صورت مطلوب پیش رود و هیچ کس در کار دیگری دخالت نکند. مسائل فنی تیم بر عهده قلعه‌نویی است. آنچه که گفتم نظر شخصی‌ام بود اما آن چیزی که باید اجرا شود نظر سرمربی تیم است. قلعه‌نویی بخواهد مجیدی را می‌آوریم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: houman.shayan تاريخ: پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:مجیدی,عکس,اخبار,مطلب,حاشیه,فرهاد مجیدی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

salam houmanam 17 salame injaro vase tamame ssihaye iran sakhtam makhsoosan asheghaye capitan farhad

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to farhadeesteghlali.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com